donderdag 6 januari 2011

AfroGirl


AF01


AF02


AF03

A couple of months ago, while listening to some nice Neo-soul, I designed this profile of a girl, rocking a nice afro. I did not know what to do with it, but the more I looked at it, the more ideas popped up in my head, so I started experimenting with the image.

So here are the first results of my late night brainstorming sessions; three blank greetingcards.

Don't they just give you some kind of mellow, jazzy feeling?

I just love them!
And there are lot and lots of them on their way...

So stay tuned :)

xoxo




Een paar maanden terug,was ik naar lekkere Neo-Soul muziek aan het luisteren en aan het 'doodelen'. En plots was ze daar; het meisje met een stoere afro! Ik wist nog niet echt wat ik met mijn tekening wilde doen, maar hoe langer en vaker ik ernaar kee, des te meer idee├źn me te binnen schoten. Ik begn eens lekker te experimenteren met mijn plaatje.

En zie hier, de resultaten van mijn brainstormsessies; drie blanko wenskaarten.

Ik krijg en een lekker, relaxed Jazzy gevoel bij, en ik heb zo het gevoel dat ik er een heleboel varianten van ga maken.

Stay tuned!
xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen