zaterdag 5 maart 2011

A Fresh Start

Hallo!
Zoals je kunt zien heb ik een tijd niets gepost en ziet het blog er ineens heel anders uit.
Ik ben heel erg in de weer geweest met mijn kaarten, met het vergroten van mijn netwerk en noem maar op!

First of all heb ik mijn eerste plotter in huis, waarmee ik tien keer sneller kan werken.
Oh ik kan niet in woorden uitdrukken hoe blij ik daarmee ben. Second of all heb ik een logo laten ontwerpen, en een huisstijl ontwikkeld(daarom zijn de kleurtjes van het blog ook veranderd,) lekker fris, vinden jullie ook niet?.

En last but not least: AfroTastique gaat haar eerste beurs ever doen, en wel op 13 maart 2011. Hiervoor heb ik dus flink wat kaarten en producten moeten maken. Ik heb nu nog een weekje te gaan, en ik ben al superblij met de resultaten tot nu toe.

Ik doe mijn best vandaag nog mijn nieuwste creaties te posten, en anders morgen.
Wel wens ik jullie alvast een heerlijke nacht toe!



Hello,

As you can see, it has been a while since I posted something new to this blog, and the appearance of my blog has changed as well!
I have been very busy creating new cards, networking etc.

First of all; my new plotter (The Silhouette SD) arrived. With this one I can produce ten times faster as usual, you can't imagine how happy I am!

Second of all; my logo is finally finished. I have also picked a color theme, as you can see on my blog! How do you like the new colors?

And last but not least: AfroTastique is doing her first fair, on the 13th of March! So I am working my fingers off, creating new cards and accessories. I've only got one week to go, but I'm very happy with the results I've booked until now.

I will try my best to post some of my newest creations tonight, or else, they will pop up tomorrow.
So have a wonderful night and 'till then!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten